מאמרים וטיפים

טיפים לזוגיות: איך שומרים על גרביים איכותיים וזוגיים לאורך זמן רב?

רשת ‘גרביים עד הבית’ מציגה בפניכם את הטיפים הכי חשובים בתחזוקת הגרביים.

מכבסים גרביים רק בתוך שקית רשת ייעודית לכביסה!

כולנו מכירים את התופעה המוזרה: מכונת הכביסה מודיעה בטקסיות שהגיע הזמן לייבש את תכולתה, אנו מוציאים את הכביסה הריחנית, תולים, מייבשים, מקפלים ובום! גרב אחת מתוך שניים. בודדה, רווקה ומיותמת. ממש חור שחור ואפל שלא משאיר עקבות וסימנים.

אז כדי למנוע את המכה הכואבת יש לנו פתרון ראשון עבורכם: כל הגרביים לרשת.

הרשת הנחמדה תעטוף את הגרביים שלכם באהבה ותמנע מהם ללכת למקומות לא מומלצים בזמן הכביסה ולאחריה. תסמכו עלינו, כל הזוגות יכנסו חזרה למגירת הגרביים ויחיו באושר ועושר.

זה מרתיח גרביים!

טעות נפוצה היא לכבס גרביים וגרביונים על תכנית הרתחה על מנת להילחם בלכלוך העקשן ובצבע השחור הצובע לעתים את כף הרגל.

לידיעתכם, לכלוך המצטבר באזור כף הרגל, מקורו בזיעה המכילה מרכיבים שונים בינהם גם חלבונים. כאשר אתם שוטפים את הגרב במים חמים אתם למעשה עוזרים לחלבונים להיספג עמוק יותר בגרב ולחתום שם קבע.

אז מהיום, רק מים קרים או פושרים בכביסה רגילה ולא מוגזמת!

ועוד משהו חשוב, כבסו את הגרביים כשהם הפוכים כדי למקסם את הניקוי היסודי והחיטוי מחיידקים שהצטברו.

ריח של גרביים?

בואו נזכור, גרב נקיה לא צריכה להגיע למצבים לא נעימים. אם אתם מרגישים לא בנוח עם הריח שיש לגרביים שלכם, טפלו בשורש הבעיה ונסו לחקור מה הכי נכון לכף הרגל שלכם. נעל מאווררת יותר, שימוש בתכשירים, טיפוח העור וכו’.   

אל תתקפלו!

אם גם אתם נוהגים לגלגל את הגרביים שלכם לכדור לא מוצלח ולהרחיב את הגומי שלהם, הנה לכם טריק מוצלח יותר לקיפול, בסופו תקבלו זוג גרביים קומפקטי שגם ישאיר הרבה מקום בסלסילה וימנע מהגרביים לאבד את האלסטיות שלהם!

קבלו את הטריק המגניב:

(סרטון לקיפול גרביים)

ללכת על הטופ!

הטיפ החשוב ביותר – מאה אחוז איכות!

בחרו גרביים רק ממותגים איכותיים המקפידים על שימוש בחומרים “נושמים” וחזקים במיוחד כמו כותנה או מודאלית. הקפידו גם על בדים נעימים לעורכם ובמידה נכונה לגודל הרגל וכך תמנעו מזריקת גרביים מחוררות או דהויות.

אם כבר קראתם את הכתבה והגעתם עד לכאן,

כנראה שבאמת חשוב לכם להשקיע את כספכם בגרביים איכותיות שיחזיקו לאורך זמן.

אתם מוזמנים לבקר באתר הבית של רשת ‘גרביים עד הבית‘ ולגלות עולם קסום של גרביים, גרביונים ואקססוריז לכל המשפחה ביבוא בלעדי ובאיכות ויופי שטרם הכרתם.

קח אותי לחנות>>